W nawiązaniu do zebrania z rodzicami przedstawiamy dla nieobecnych poruszone tematy, komunikaty, informacje.
* Ustalono grupy treningowe:
– Czarne Pantery – rocznik 2008/2009;
– Różowe Pantery – rocznik 2010;
– Śnieżne Pantery – rocznik 2011 i młodsze.
* Godziny treningowe:
– Czarne Pantery – poniedziałek, środa, piątek godz. 16.30-18.00
– Różowe Pantery – poniedziałek, środa, piątek godz. 16.30-18.00
– Śnieżne Pantery – wtorek godz. 16.00-17.30; czwartek 16.00-17.30; plus dodatkowo co jakiś tydzień poniedziałek godz. 16.00-17.30 – INFORMACJA INDYWIDUALNA PODAWANA TYDZIEŃ SZYBCIEJ – WSZYSTKIE DNI TRENINGOWE HALA MAŁEJ JEDYNKI!
* Podział dla grup trenerów:
– Czarne Pantery – Adam Adamczewski, tel. 668 371 450;
– Różowe Pantery – Dorota Adamczewska, tel. 606 856 050;
– Śnieżne Pantery – Marek Szczygieł, tel. 668 449 033, Blanca Szczygieł, tel. 728 872 585.
Prosimy o zapisanie nr telefonów oraz kontakt z trenerami dla poszczególnych grup wiekowych. Zostały również stworzone grupy na komunikatorze Whats’up
Rodziców śnieżnych panter poproszę o przesłanie do mnie wiadomości SMS z imieniem i nazwiskiem zawodniczki wraz z nr telefonu pod który należy się kontaktować.
* Rodzicom obecnym na zebraniu zostały przekazane dokumenty do wypełnienia niezbędne dla sezonu 2021/2022. Prosimy o ich wypełnienie i przyniesienie na trening przez dzieci. Obowiązkowy termin wypełnienia i przekazania do 7 września 2021 roku. Dla osób nie będących na zebraniu poniżej linki do pobrania formularzy z strony panter.
* W trakcie zebrania została przekazana informacja nt. składek członkowskich. Zgodnie z wcześniejszą informacją od września 2021 roku składki miesięczne płatne przez 12 miesięcy w roku wynoszą 40,0pln.
Prosimy o uregulowanie zaległych składek oraz o terminowe płacenie składek bieżących do 10-tego każdego miesiąca.
Dane konto klubu:
Stowarzyszenie Pantery Szubin
ul. Grudzielskiego 21
89-200 Szubin
Bank Santander: 55 1090 1072 0000 0001 4227 6790 Prosimy w tytule przelewu o podanie: imię i nazwisko panterki oraz miesiąca, którego dotyczy płatność.
* Przekazane zostały informacje dotyczące planów turniejowych oraz ligowych na sezon 2021/22 oraz obozowe;
* Zarząd klubu podjął się organizacji turniejów ogólnopolskich dla naszych panter;
2-3 październik 2021 – turniej dla rocznika 2011/12;
9-10 październik 2021 – turniej dla rocznika 2010;
16-17 październik 2021 – turniej dla rocznika 2008.
Prosimy jednocześnie rodziców dla poszczególnych grup wiekowych o pomoc przy danym turnieju tj. zakup wody mineralnej, przygotowanie ciast, kanapek dla trenerów oraz zawodniczek, zakup owoców, zakup środków do dezynfekcji. Oczywiście mile widziane wsparcie rzeczowe lub pomoc przy szukaniu sponsorów.
* Na zebraniu ustalono, że tuż po określeniu terminarza rozgrywek ligowych w poszczególnych grupach zostaną wyznaczone mecze wyjazdowe, na które będziemy prosić o pomoc przy transporcie autami rodziców. Tak by pomóc rozplanować Państwa czas i zaangażowanie;
* Prosimy również o zgłaszanie się chętnych osób, które chciałyby się podjąć roli o której rozmawialiśmy tj. kierownik drużyny. Jedna osoba to każdej grupy wiekowej;
* Prosimy również o zgłaszanie się chętnych osób, które podejmą się roli osoby odpowiedzialnej za transmisję meczy naszych dziewczyn za pośrednictwem mediów społecznościowych;
* zgodnie z sugestią rodziców w najbliższych tygodniach uruchomimy możliwość zamawiania gadżetów klubowych w postaci: plecak sportowy/koszykarski, skarpety meczowe, opaski;
* podajemy dla chętnych do zapisania nr polisy ubezpieczeniowej: polisa PZU nr 1039238047,
* skierowaliśmy podziękowania za wszelka pomoc małą i dużą dla:
– państwa Sipińskich za wsparcie finansowe;
– pani Żanety Bembnistej, państwa Bak, Lewandowskich za pomoc w transporcie;
– pani Donaty Hoppe za przekazanie naklejek klubowych.
Na tym zebranie zakończono.